Snacky  

Go Back   Snacky > Forum på Snacky.se > Hus och hem

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-10-2009, 09:10 PM
Jacob's Avatar
Jacob Jacob is offline
Member

Quote:
Originally Posted by Torasin View Post
Har tyvärr den galnaste grannen på mitt landställe.
Han är en retirerad militär med lite galna ideér, förtillfället är det hans 2 jakthundar som han håller på som en galning med.
men det är inte det jobbiga, sedan typ 1-2 månader har vi upptäckt att alla vin/sprit flaskor på vårt landställe har tömts (några hade tillomed tömts sedan blivit fyllda med någon annan till synes liknande vätska för att vi inte skulle märka det), och det är inte bara i min stuga, utan i 4 andra stugor på mitt landställe.
Så någon har då alltså dyrkat upp låset på våra dörrar, gått in i våra stugor och druckit vår alkohol.

Sen för kanske någon vecka sen hittade en släktning (som också bor på samma landställe) honom halsandes hennes Bag-in-box Vin-låda i hennes kök, utan förvarning eller något alls. Han påstod sig att han "Tyckte han såg något, och gick in för att undersöka", sen varför han var vi hennes hus (som ligger en ganska bra bit från dem andra husen svarade han inte på), så det visar sig det var han som druckit upp vår alkohol :/

Om ni har en galnare granne så... ja...
Alltid kul med speciella personer

Bara att preparera en vodkaflaska med något intressant, gärna laxerande så kanske det blir bättring.
Reply With Quote
Old 12-20-2009, 09:34 AM
Lbergie Lbergie is offline
Junior Member

@Torasin

Shit, vilken granne! Han är säkert så påverkad att han undrar vad ni bråkar om. Jag skulle ju svimma om jag hittar en full gubbe i mitt kök sådär.

Nej nej, det värsta jag har varit med om är min syrras granne. Hon/han hade väl ett krossat hjärta eller något för vi fick höra Robbie Williams "I just wanna feel" om och om och om igen i veckor. Det var inte heller på lägsta volymen.
Den låten tycker jag faktiskt ganska illa om nu.
Reply With Quote
Old 12-20-2009, 11:40 AM
Jacob's Avatar
Jacob Jacob is offline
Member

Quote:
Originally Posted by Lbergie View Post
@Torasin

Shit, vilken granne! Han är säkert så påverkad att han undrar vad ni bråkar om. Jag skulle ju svimma om jag hittar en full gubbe i mitt kök sådär.

Nej nej, det värsta jag har varit med om är min syrras granne. Hon/han hade väl ett krossat hjärta eller något för vi fick höra Robbie Williams "I just wanna feel" om och om och om igen i veckor. Det var inte heller på lägsta volymen.
Den låten tycker jag faktiskt ganska illa om nu.
haha.. nåja det var ju inte air supply iaf..

Quote:
I 'm all out of låååååve, I'm so lost without youuu
I know you were right believing for so låång
I 'm all out of låååve, what am I without youuu
I can't be too late to say that I was so wrååoooåång
Tänk dig den om och om igen på högsta volym, med tillhörande glassätande direkt ur burken och näsdukar i hela lägenheten.
Reply With Quote
Old 12-20-2009, 08:08 PM
Lbergie Lbergie is offline
Junior Member

Vilken stackare som har utsatt sig själv (och sina grannar) för det där... då är man verkligen illa däran!

fy, hoppas man aldrig får några sådana behov!
Reply With Quote
Old 12-29-2009, 06:47 PM
TimNumé's Avatar
TimNumé TimNumé is offline
Junior Member

Send a message via MSN to TimNumé

Quote:
Originally Posted by Jacob View Post
Har ni någon gång haft riktiga mardrömsgrannar?

Berätta om dom här. Själv har jag haft en jobbig kärring som bodde vägg i vägg. Klagade alltid på att det lät inne hos henne vad man än gjorde.
Ahahah ooja mina värsta granna.... haha Bitch on crack :P
ett riktet fyllo...
typ när hon inte typ dricker så sover hon
och när hon inte sover dricker hon.. det enda hon nånsin gjorde...
men polisen tog henne för hon rökte ''Funny Things'' hehe....
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules